Leden

zondag 4 december 2011

challange 23 # 2011

Hallo met dit kaartje wil ik mee doen aan de challange van http://allesmetenoverkleurenmetderwents.blogspot.com/2011/11/challenge-2011-23.html de opdracht was laat je inspireeren door de foto en dit is wat ik er van gemaakt heb ik heb een half ronde kaart gemaakt  en het jongetje heb ik ook rond uitgeknipt dat waren de sneeuwballen van de foto, de bergen heb ik de kaart aan de zijkant in laagjes gemaakt dat zijn de bergen en de boompjes zijn de bomen wat op de foto ook te zien is en de kaart is hoofdkleur wit dat is de sneeuw...nou ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden ik zelf vind hem wel goed gelukt maar zie zelf maar.


Hier nog een foto kan je wat beter de laagjes aan de zijkant zien.






bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.
                                                     

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je er een werk van gemaakt!
    Prachtig kaartje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij het Derwentblog!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooi kaartje is het!
    Bedankt voor je deelname bij Derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAT EEN PRACHTIGE bijzonder KAART heel mooi
    bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen