Leden

zondag 4 maart 2012

eerste kerstkaart 2012

Hallo daar ben ik weer ik was vrijdag wat rond aan het kijken op de computer naar wat blogs en kwam ik bij een kerst blog uit de http://christmaschallenges.blogspot.com/2012/02/challenge-21-sponsored-by-kreateja.html  en aangezien dat ik kerst de mooiste tijd van het jaar vind ben ik gister mijn eerste kerst kaartje van dit jaar gaan maken na aanleiding van de sketch  en is dit mijn kaartje geworden



De kaart heb ik gemaakt van rood cardstock en het papier is van Maja Design vintage winter,het afdrukje van Tilda winter heb ik ingekleurd met de derwent potloden verder het kaartje afgewerkt met wat bloemetjes en een kantlint-strikje en de tekststemspel . Zo nu ga ik maar eens eerst afwassen en dan nog wat frutselen een kaartje maken voor de challanges van DCL daar is de opdracht maak een kaartje met vlinders nou iedereen nog een fijne avond gewenst groetjes.


Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.




3 opmerkingen:

  1. Hoi Marge wat een prachtige kerstkaart, Succes.
    Gr Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie eerste kerstkaart!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kerstkaartje, Margo. Bedankt voor het meedoen met de challenge bij CCWS.

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen