Leden

zaterdag 16 juni 2012

Verjaardags kaartje Mieke

Hallo hier ben ik nog een keer het tweede berichtje voor vandaag.
 ik had voor Mieke van http://papierenzo.blogspot.nl/ 
een verjaardagskaartje voor haar 40 verjaardag gemaakt.Mieke had een Candy voor haar verjaardag en moest je een kaartje maken en naar haar heen sturen en dat had ik gedaan en Mieke is vandaag jarig dus nu kan mijn kaartje op het blog. Hier is het kaartje wat ik had gemaakt.


Hier nog een foto van de binnen en de achterkant.

Zo dat was het voor vandaag heb vanavond nog wat gefrutseld maar dat kaartje is nog niet af dat komt morgen wel. Voor iedereen die nog op is al vast welterusten ik ga mijn bedje nu ook op zoeken groetjes.

Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Margo

    Wat een prachtig kaartje, heel mooi ingekleurd en die scheurtjes in het papier geven een leuk effect.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi zeg, prachtig al die bloempjes. De scheurtjes vind ik heel gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super!! Leuk gedaan en mooie details erbij!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje!
    Fijne zondag, groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen