Leden

dinsdag 25 september 2012

Dots

Hallo vanmiddag lekker gefrutseld en een kaartje gemaakt voor de challenge van 
daar is deze week de opdracht Dots

Dus bolletjes had ook naar de kleuren gekeken en de achtergrond zijn rosse/lila en daar heb ik mijn kaartje in gemaakt.


 Het kaartje zelf heb ik van wit cardstock gemaakt en  heb het bedrukt bolletjes papier geschuurd en de randjes met de naaimachine gestikt .Het middelste wit papier geembost met een Dotsmal . Verder afgewerkt met een stukje kant , bloemetjes , plakpareltjes en een tekst stempel van Nicole Verkooijen die ik met embossing poeder bewerkt heb .Zo dat was mijn kaartje en ik ga nog even rondje bloggen . groetjes .


Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.

 

10 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschoon kaartje heb je gemaakt Margo
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotje van een kaart, Margot. Heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi van kleur is deze kaart! Heb je mooi gedaan! Dank je voor je deelname bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schaam me diep daqt ik niet eerder op je mooie gemaakte dingen heb gereageerd, zal mijn leven beteren !!!
    super leuk kaartje heb je gemaakt !!

    @ Bedankt voor al je lieve berichtjes op mijn blog !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi en lief kaartje met mooi afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou deze is ook schitterend gemaakt
    je doet de opdracht wel eer aan met al je dots
    ja echt een suuuuuuuper mooi kaartje

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stippenkaart!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Margo wat leuk geworden mooi gestikt, veel dots erbij, mooi ingekleurd, prima kaart niets meer aan doen zou ik zeggen

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje hoor. Leuk dat je weer meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen