Leden

zondag 28 oktober 2012

Beterschap Kaartje

Hallo allemaal hebben jullie vandaag ook nog zo genoten van het mooie weer wat een zonnetje hé maar wel een fris windje erbij tenminste hier . Voor dat ik verder aan  mijn  kaartje ga eerst even vertellen dat ik in mijn vorig berichtje had geschreven dat mijn prijs die ik gewonnen had bij 
een waardebon was . Dat was het niet ik had een beetje te snel gekeken . Ik had een verrassing gewonnen en inmiddels heeft de post het al bezorgd . En daar ben ik reuze blij mee het is een mal van Cheery Lynn Designs en het is deze .


Dit is toch een leuke verrassing of niet dan . Nou gauw verder over mijn kaartje ik heb een beterschap kaartje gemaakt maar dat is toch ook wel te zien , het staat er groot op maar zie zelf maar .


Het is een Easelkaart geworden vind dit model leuk om te maken het kaartje zelf heb ik van licht groen cardstock gemaakt , het bedrukt papier komt uit een blokje van Marianne Design . Het plaatje is van een knipvel van snoesje ook van M.D. op het vel zit de voor en de achterkant van het snoesje en de achterkant heb ik ook verwerkt achter op het kaartje .


Verder heb ik de alfabetletters stempels ook van M.D. in licht groen gestempeld . verder afgewerkt met wat vlinders en een bloem . Iedereen nog bedankt voor de leuke reacties , lees ze met veel plezier





9 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige prijs heb je gewonnnen Margo, super die malletjes. En wat heb je een schitterend beterschapskaartje gemaakt, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je mooie prijs Margo. Je kaart is erg mooi gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige mal heb je gewonnen.
    Je kaartje is weer mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige beterschapskaart heb je gemaakt, daar knapt een mens van op heel leuk gedaan Margo.
    En nog gefeliciteerd met je prijs prachtige mallen.
    liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige prijs heb je gewonnen Margo....proficiat dat je blog van de week bent geworden....ik ben helemaal weg van je handtekening!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Margo,

    Klasse, weer een prijs behaald! En deze beterschapskaart is ook een prijs waard. Al is ziek zijn niet leuk deze kaart zal de zieke goed doen. Dikke pluim!!

    groetjes Petra uit D'Indj

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Margo , mooi en lief beterschapskaartje heb je gemaakt. De ontvanger zal zich gauw beter voelen .... En proficiat met je prijs ; gave stans. groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige mal heb je gewonnen.
    Je beterschapskaartje ziet er geweldig mooi uit, leuk gemaakt, hoor!!

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Margo

    Bedankt voor je lieve berichtje.
    Wat een gave prijs heb je gewonnen, die gaan we vast snel zien op je kaartjes.
    Je gepimpte harten zijn schitterend en je kaartjes die ik gemist had ook.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen