Leden

dinsdag 2 april 2013

"Schip Ahoy"

Ahoy blogmaatjes en hebben jullie een goede Pasen gehad ???
Wij hebben genoten van de vrije dagen en van het zonnetje dat zo heerlijk scheen . maar heb tussen het genieten door ook nog wel wat gefrutseld en dat is dan super genieten vooral nu met mijn nieuwe potloodjes gaat het kleuren van een leien dakje  .
Ik had jullie al een glimpje van mij afdrukje laten zien maar hier is dan de kaart !!!!


Schip Ahoy is de titel geworden en de kaart heb ik voor ons Petekind gemaakt die een nieuwe carrière aangaat als Kapitein op de binnenvaart vond het wel grappig om deze kaart te maken . Had hem laats nog gezegd ik kom je uitzwaaien ha ha ha . Ja ja die gekke tante 
maar hier het bewijs ik heb hem uitgezwaaid .


Ok wel op de binnen kant van de kaart , maar uitzwaaien is uitzwaaien .
Hij had de kaart vandaag ontvangen en ik kreeg vanmiddag al een lief belletje .
Hij vond hem super.
Hier nog een fotootje van de details .


Zo dat was Schip Ahoy .
 Vind het wel leuk om een glimpje van mijn volgende kaart te laten zien nu het inkleuren zo goed lukt komen de kaartjes ook wat sneller .


Benieuwd naar het kaartje ???? die komt gauw , is bijna klaar !!!!
Zo nu ga ik rondje jullie blogs doen , ben benieuwd wat jullie weer gemaakt hebben .


7 opmerkingen:

  1. wow Margo jij hebt je best gedaan maatje, het ziet er allemaal beeldschoon uit.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margot laat ik eens de eerste zijn, je sta ook bij mijn blogs op de sidebar dus zie ik meteen wie er een nieuw kaartje heeft als ik mijn laptop aanzet. Wat goed dat je het zo kan worden met je nieuwe kleurpotloden, het ziet er heel mooi uit en je bent geen gekke tante, maar een belangstellende tante volgens mij! Leuk dat hij blij was met jouw mooie kaart. Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW ! Dat vind ik dus echt een prachtige kaart !! En zo toepasselijk .... Mooi gekleurd heb je weer. En het volgende afdrukje ziet er ook al weer veelbelovend uit. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat schitterend gemaakt voor hem Margo, ik vind het me een partij geweldig, helemaal super. Meis wat gaat het kleuren je geweldig af, je ziet gewoon dat je er superveel plezier in hebt. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Margo

    Je bent heerlijk bezig met je nieuwe potloodjes, wat kleur je mooi in, het is een prachtcreatie.
    Ik heb even heerlijk bij zitten lezen en alles bewonderd, en graag gedaan......het is altijd leuk om iemand te verrassen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahoi,wat een mooi ingekleurde kaart en alles heb je zo leuk bij elkaar verwerkt,de binnen en buitenkant,alles klopt,complimentjes hoor,hier word ik blij van,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen