Leden

vrijdag 2 augustus 2013

Hoi hoi

Hallooooootjes blogvriendinnen daar ben ik weer . Naar een Super vakantie in Nederland te hebben gehad . Van Friesland naar Groningen toen tussen Maas en Waal te hebben rond gezworven naar Amsterdam en toen naar Zeeland en nu weer thuis . En loopt de vakantie ten einde . Bij thuis komst zat er een Super mooie kaart bij de post van Gerie van http://scraptastisch.blogspot.nl/ die ze gemaakt had met de stempel die ze gewonnen had . Maar zien jullie ook maar , hier de kaart .


Is toch een bjoetie van een kaart . En Gerie Hartstikke bedankt heeft een mooie
 plaats op de knutsel kamer gekregen .
1 vakantie foto wil ik toch even laten zien had vaak gezegd wil een keer naar Amsterdam naar het standbeeld van André Hazes . En daar zijn we nu ook geweest ben blij met deze foto .


Vond het super gezellig in Amsterdam en hebben veel gezien . Jammer dat ik niet het adres had van waar ik geboren ben had daar ook graag eens gaan kijken . Ja ja ben er geboren en heb er een jaar gewoond maar dat weet ik echt niet meer . Maar voelde me er wel thuis vond de gezelligheid er super . Is toch heel anders dan hier in het dorp waar we wonen .
Maandag is de vakantie voorbij en zolang het UWV nog niks heeft beslist ga ik gewoon weer werken .
Is wel een beetje vreemd omdat je toch weet dat het ook de laatste dagen kan zijn . Ben wel wat aan het rond kijken voor ander werk maar is toch niet zo gemakkelijk in deze tijd . En ga jullie blogjes weer super volgen . Daar ga ik nu eens mee beginnen ben heeeeel nieuwsgierig naar wat jullie nog allemaal hebben gemaakt en dan begin ik ook weer met frutselen .
Iedereen nog een fijne avond  en  een super fijn weekend .


7 opmerkingen:

  1. Hoi Margo,
    We hebben elkaar al; gesproken via de mail! Heerlijk dat jullie zo hebben genoten! en de foto bij het standbeeld is heel erg leuk. Ik wens jou ook een super fijn weekend en kijk maar weer lekker rond bij iedereen! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je toch nog zo van je vakantie heb kunnen genieten, kan me voorstellen dat het wel raar aan voelde zo met de situatie van je werk. Hoop dat je snel een andere baan vind, succes met solliciteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marga,

    Wat een leuke foto uit Amersterdam, voor mij is dat niet zo heel ver weg maar heb het beeld
    nog nooit bezocht dus wie weet.
    Je kaartje is ook super mooi.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je zo hebt genoten op je vakantie Margo, hoe fijn is dat. En Amsterdam ja ja daar mag ik maandag ook weer heen want mijn vakantie is helaas ook weer om, is zo snel gegaan maar goed het is niet anders. Jij gaat dan wel met een vreemd gevoel naar je werk, lijkt me ook niet leuk dat onzekere. Wat een schitterende kaart heb je van Gerie gekregen, hoe mooi is die zeg.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je een leuke vakantie hebt gehad! Kan een mens toch van opknappen hé! En inderdaad wat een leuke en knappe post lag er op jouw te wachten! Prachtig!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, mooie kaart heb je gekregen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto margo , hebben jullie deze week nog wat ondernomen, boem blondie die ik ben zie dat je blogpost van 2 augustus is en ik heb je zaterdag nog gesproken, ahha, hoop dat het op het werk wat meeviel.

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen