Leden

zondag 9 november 2014

Scrapboekje

Hallo allemaal vandaag kom ik niet met een kaartje 
maar met een scrapboekje.
Afgelopen vrijdag is Maria hier een dagje  komen freubelen . Kei gezellig en veeeeeel gebabbeld .
 We hadden afgesproken dat we dit boekje zouden gaan maken . Maria had nog veel foto's liggen , en hier zitten de meeste foto's nog op een stick pfffff . Dus een boekje voor foto's in te doen komt dan ook goed van pas .
Het patroon is van Tiets kaarten club .
Mijn boekje was vrijdag niet helemaal af gekomen . Te veel gebabbeld ha ha ha . Dus gister nog  verder afgemaakt .
Maar hier het resultaat .

De voorkant .

Het design papier is van Maja Design .

De zijkant .

De binnenkant .

De binnenkant naar rechts open .

De achterkant van de binnenkant .

 Het boekje met de labels eruit .

En dan nog eeeeeeentje van de gehele achterkant .

Zo dat waren de foto's pfffff .
Sorry dat het er zoveel zijn geworden .
Op de voorkant ben ik al begonnen met scrappen heb er een flesje met zand opgemaakt .
Dat zand ligt hier al 6 jaar in een zakje in de kast . Dat had ik toen mee genomen van het strand in Cuba .
Dus de foto's die er in komen zijn van de vakantie van Cuba 2008 .
Word toch ook wel eens tijd na 6 jaar dat ze van de stick afkomen en in een boekje komen .
Maria had haar boekje vrijdag  klaar is een heel fleurig boekje geworden . 
Helaas geen foto's gemaakt slechte fotograaf ha ha ha en die heeft nu net de eerste foto cursus af .
Was een leuke leerzame cursus maar moet nog veel leren was mijn oude camera toch wel makkelijker . Maar ja deze wou perse een spiegelreflexcamera .
Zo genoeg gebabbel . Iedereen een hele fijne week .
groetjes Margo .



8 opmerkingen:

  1. Heel gaaf Margot en wat leuk zeg een dagje freubelen met Maria! En ja na 6 jaar wordt het idd. tijd dat er een leuk fotoboekje komt, hihi met zand uit Cuba...dat is helemaal geweldig!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margo
    Je boekje is echt heel mooi geworden. Papier heb je mooi gecombineerd en dat zand is super !
    Het was idd heel gezellig. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Margo, veel plezier met het afmaken van je album!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk boekje, daar kunnen flink wat foto's in.
    Zo herkenbaar ook dat de foto's veel te lang op de pc blijven staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig scrapboekje Margo. Dat papier leent zich natuurlijk uitstekend voor mooie strandfoto's. Zelf laat ik foto's nog steeds afdrukken. Ik merk dat ik toch sneller even lekker door een album blader dan dat ik achter de pc foto's ga kijken. Laat je het ook nog zien als het af is? ben benieuwd...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig boekje, nu maar snel de foto's erin plakken.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en toepasselijk boekje voor Cuba foto, s. En Margo troots je ik moet mijn Denenarken album van 2003 nog afmaken. Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen