Leden

maandag 8 februari 2016

50 jaar

Hallo blogvriendinnen 
Hier vanuit het zuiden begin ik maar met alaaaaaaaf hi hi
 Hier is de carnaval in volle gang .
Gelukkig geven wij daar zelf niks om .
Gisteren zijn wij een dagje naar Giethoorn geweest .
Super super mooi is het daar .
Echt een aanrader .
En het weer was gisteren echt fantastisch .
Vandaag lekker een lui dagje .
Vanmiddag boven een poosje gefreubeld .
Maar genoeg gebabbel , hier een kaartje wat ik gemaakt had 
voor een vriendin die vorige week 50 jaar is geworden .
Dus Yvon is nu ook bij de groep van de Sarah .
Maar ik mag niks zeggen dit jaar komt bij mij ook de 5 te staan pffffff .
Maar hier mijn kaartje .


Het design papier is van Maja Design .


Het afdrukje ingekleurd met de Faber Castell potloden .

                                       

De meeste mallen die ik heb gebruikt , zijn doohickeys van magnolia .
Zo dat was weer een kaartje van uit deze kant .
Wens iedereen een hele fijne week .
Hugs Margo .
Met dit kaartje wil meedoen aan de challenge van :
Anyting Goes .
Gebruik minimaal 1 hart .
Use A Heart .
Alles Mag

15 opmerkingen:

  1. Ja Giethoorn is prachtig, ben je echt in het buitenland eventjes. Wij geven ook niets om Carnaval. Je kaart is echt geweldig mooi!!! Heel mooi geheel en kleuren.
    En nee het is geen stempel maar zit op het design papier van MD.
    Voond ik wel erg mooi staan zo op de hoek, pakte mooi uit ;-)
    Dankjewel voor je belangstelling.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margo!
    Giethoorn is zeker heel leuk!!! Beter dan Carnaval, haha Ik heb er ook niets mee! Prachtige kaartje weer, ik vind die bloemetjes ook zo leuk!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Margo een super, super mooi kaartje! Prachtig van kleur en wat een mooie bloemetjes allemaal !
    Groetjes,Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Margo,
    Ik heb ook niks met Carneval hihi. Je kaart is weer prachtig, mooie lila kleuren heb je gebruikt.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je gemaakt Margo. Mooie kleuren. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart heb je voor je vriendin gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a pretty birthday card - thanks for joining in with The Ribbon Girl February card challenge, best of luck, Mary x www.ribbongirl.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je voor yvon gemaakt, dat zal haar goed doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Margo, wat heb je een allerliefst kaartje gemaakt voor de jarige. Mooie kleuren en aardig dat je het getal 50 heel subtiel gebruikt hebt hihi. Ik krijg er dit jaar ook een 5 voor staan dus we kunnen elkaar een saartje noemen..LOL
    Ik vind de kleuren van je kaart top gekozen evenals de mooie stansen. Ik weet zeker dat deze kaart een ereplaatsje krijgt.
    Leuk dat je meespeelt met de hartjes-challenge bij CraftAddiction, dank je wel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-CA)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi kaartje Margo

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Simply gorgeous Margo!! Beautifully coloured, designed and embellished...thank you for sharing your talent with us at Lovely hAnglar or Sweet Magnolia! Good luck!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf Margo, schitterende kleuren en mooi Tilda!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Margo, wat een kunstwerkje weer. Giethoorn staat ook nog op mijn bucketlist. Lijkt me heel mooi.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een prachtige kaart Margo en dank je wel voor het mee doen aan onze challenge op het Time for Magnolia challengeblog.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Margo
    Wat een beeldschoon kaartje is dit voor de jarige Sarah, die bloemen zijn zo mooi net als de kleuren combinatie en Tilda is weer zo mooi ingekleurd.
    Helemaal leuk is dat je met deze mooie kaart meedoet aan de challenge bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen