Leden

zondag 11 december 2016

kerstkaart

Hallo lieve blogvriendinnen.
Tussen alles door de kerstkaarten voor de dames waar ik elk jaar kerstkaarten mee verstuur gemaakt 
2016 is echt een gek jaar geweest niet veel gefreubeld alleen de kaarten die echt nodig waren .
  Hoop dat 2017 een beter jaar mag worden .
Maar hier wat foto's van de kaart die ik dit jaar verstuurt heb .


Het kaartje uiteraard met een magnolia afdrukje .


afdrukje ingekleurd met de copic sketch markers .


In totaal had ik er 12 gemaakt .
Hoop dat ze allemaal zijn aangekomen .
Dan wens ik jullie allemaal hele fijne kerstdagen en een goed uiteinde 
en een Gelukkig en Gezond 2017 .
Liefs Margo .

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Het is weer een lust voor het oog om er naar te kijken, prachtig.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes Margo, ik hoop dat 2017 alles mag brengen wat je wenst...fijne feestdagen

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Margo,
    Dat is lang geleden?! dat ik hier ben geweest! Gelukkig kwam jij wel zo nu en dan bij mij langs, dus wist ik dat het goed met je ging! Wat heb je een prachtige serie gemaakt zeg!!! Ze zien er zo lief uit en een hele mooie kerst sfeer stralen ze uit!!!
    Ik wens jullie ook hele fijne kerstdagen en een fantastisch Nieuwjaar!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jou kaart staat hier te pronken op de kast. Prachtig gemaakt Margo.
    Groetjes Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om iedereen dezelfde kaart te sturen. en wat voor één, hij is prachtig. Ik zag dat jij het afgelopen jaar net als ik ook niet zoveel op het blog hebt gezet...ik hoop dat ik volgend jaar weer iets meer ga maken want het is toch wel een hele fijne hobby!

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie serie kaarten en in het echt zijn ze nog mooier en ik kan het weten, ik heb er 1 gekregen, bedankt Margo.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Margo, wat leuk om zo een serie te maken en ze zijn supermooi. Ikben zo'n geluksvogel die er een heeft mogen ontvangen en ben er erg blij mee. Het is een plaatje in die natuurlijke tintjes. Dit soort pronkstukjes blijven bij mij heel lang beneden staan. Mijn verjaardagskaart van 2014/2015 hangt nog in de keuken..LOL..het is die kaart die bij expert winnaar #71 staat in je side-bar.
    Jij ook fijne dagen en alvast alle goeds voor het nieuwe jaar. Je kaart is onderweg hoor ;p. Bevalt je nieuwe baan nog steeds goed?
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja hoor hij staat hier te pronken op de kast, was het eerste kerstkaartje die binnen kwam. weer zulke mooie details en dan dat kleurwerk, echt prachtig. Ik vrees dat het voor mij dit jaar een nieuwjaarskaartje word. Doe mijn best om iedereen een zelfgemaakt kaarje te maken, maar zoals gewoonlijk weer veel te laat begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Margo,
    bedankt voor je schitterende kerstkaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Margo, ik wil je bedanken voor de prachtige kaart. Succes met de renovatie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

  11. This Is Really Useful And Nice Information. ทีเด็ดบ้านผลบอล
    This are such great articles. ทีเด็ดบ้านผลบอล This articles can help you to make some new ideas.
    https://saku38.cabanova.com/the-land-rover-discovery-history-generations-specifications.html I appreciate for reading my blogs.


    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen