Leden

zondag 8 januari 2012

Genieten

Hallo dit kaartje heb ik gemaakt voor twee challenges de eerste challange is van Derwentblog.en mijn voornemen is super veel genieten en veeeeel frutsellen!!!!!!
De tweede challenge is van Duymelot Design Team de opdracht was laat je inspireren door de foto.


En dit heb ik er van gemaakt .



Tilda heb ik ingekleurd met de derwent potloden, het papier is van Magnolia waarvan ik twee verschillende kleurtjes heb gebruikt. heb er blokjes van 2.5cm bij 2.5cm van geknipt en op blauw cardstock geplakt en met de naaimachine door gezigzag en het geheel op een rood/paarse kaart geplakt.verder heb ik de teks met alfabet stempels van marianne design gemaakt en afgewerkt met wat bloemetjes.



Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.




4 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooi kaartje, super leuke sketch en wat een prachtig effect geven die stikranden!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schat van een kaart, prachtig, bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O Wow deze is Supers en leuk dat je meedoet Margo bij de challenge van Duymelot !!

    Suc6 ! Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en vrolijk kaartje, mooie kleurtjes!!! Bedankt voor het meedoen bij de challenge van het derwent blog!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen