Leden

maandag 30 januari 2012

hartkaartje

Hallo allemaal wat een weertje is het toch, het is hier helemaal wit maar ik mopper er niet over ik vind het echt fantastisch kan van de sneeuw niet genoeg krijgen.maar ik begrijp ook dat niet iedereen er blij mee is.zo nu verder heb weer een kaartje ineen gefrutseld en  met dit kaartje wil ik aan de challange van
de opdracht is maak een kaart in de vorm van een hart, en dit heb ik er van gemaakt.


 De harten heb ik gemaakt met een mal van Cheery Lynn,de tekst is van Nicole Verkooijen. en de tilda afdruk heb ik ingekleurd met de derwent potloden en met wat bloemetjes verder afgewerkt.Zo dat was het weer voor vandaag groetjes van uit het witte Nederweert.


Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.





3 opmerkingen:

  1. at een lief en mooi hartjes kaartje
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margo,

    Wauw wat een creativiteit!! Trouwens mooie kaart voor jou menneke als hij 50 wordt!!

    Groetjes Petra uut d'Indj.

    BeantwoordenVerwijderen