Leden

dinsdag 4 juni 2013

Just for You

Daar ben ik weer . Kan weer een kaartje posten die ik al gemaakt had maar nog niet had kunnen plaatsen . Maar gister het kaartje in de bus gedaan bij Christa , Ze is vandaag jarig . Dus het kaartje kan er nu op .
Het is een Label kaart geworden . Zit de laatste tijd in de labels , vind ze ook wel heel fijn om te maken .
Maar genoeg gebabbeld hier de kaart .


Het afdrukje gekleurd met de Faber Castell potloden . Het DP is van Maja Design . Verder afgewerkt met Lint , bloemetjes en hartjes .


Ik zie dat ik er weer wat volgers bij heb . Welkom allemaal en leuk dat jullie mijn blog nu volgen .
Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge van
en aan de challenge van




11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Margo....mooi in paars!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margo,
    Het is weer een toppertje, prachtig gedaan voor de jarige Christa! mooi zo in het lila.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Just gorgeous!!!! Thank you so much for sharing this beautiful card with us at Tilda's Town! Good luck and I hope to see you back Friday for a new challenge!
    Rene :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan en Christa is daar echt wel blij mee!
    Super leuk dat je meedoet met IAMC en succes!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat schitterend Margo, ik vind het helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er gezellig uit, die zal zeker in de smaak zijn gevallen bij Christa.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Margo, wat een schitterende label heb je gemaakt. Supermooi! Heel leuk dat je meedoet met Tilda's Town Challenges deze week en veel succes. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. awwww... so sweet... love this charming Tilda! So glad you linked up to Tilda's Town challenges! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Margo , ik wil je nog bedanken voor de prachtige label-kaart die ik heb mogen ontvangen voor mijn verjaardag !! Hij staat te pronken bij de rest hier ......... zo leuk !! Ik vind de kleurencombinatie helemaal geweldig. THNX ! groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi, mooi en nog eens mooi.
    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen