Leden

woensdag 19 juni 2013

Post Card

Vandaag weer mijn vrije dag gehad en weer lekker zitten te freubelen , was mij een beetje te warm voor naar buiten te gaan . Maar ik klaag niet over de warmte want het mag toch wel eens zomers weer zijn . Maar zag net in het nieuws dat het toch niet overal mooi weer vandaag is geweest .
Maar genoeg gebabbeld hier mijn kaartje .


Het kaartje gemaakt met een grote spelbinder mal , het bedrukt papier wat je maar een klein stukje van ziet komt uit een blokje van Joy . De post card stempel en het magnolia afdrukje ingekleurd met de Faber Castell potloden . De bloemen gemaakt met de malletjes die ik laatst gewonnen had bij Ghea . Alle randjes beinkt met distress inkt .


Zo dat was mijn kaartje , ga de wandelschoentjes aan doen en een rondje wandelen . 
En dan kom ik nog terug een rondje jullie blogs doen . Iedereen nog een fijne avond .
Met dit kaartje wil ik mee doen aan de challenge van :
http://www.cardsandscrap.nl/2013/06/uitdaging-172.html








20 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Margo, bij cards en scrap loopt een challenge met het thema post!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Margo wat is die supermooi geworden, ik vind het een toppertje, heel mooi weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Margot,
    Nee we gaan nu niet zeggen dat het te heet is hoor! Zowiezo is het bij ons koeler als bij jullie, want het zeewater is nog zo koud! vandaag kwam de thermometer niet voorbij de 24 graden bij ons en zwaar bewolkt, gister 30 graden en `s avonds om 23.00 nog 20 graden. Dus niet echt puffen zeg maar, en ik vind het heerlijk hoor van mij mag het zomer zijn tot kerst, hihi. Je kaart is super mooi geworden met de toepasselijke stempel van Magnolia en je bloemen zijn prachtig!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, mooie stempel heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een prachtige kaart vol met allerlei mooie details.
    Gezellig dat je meedoet met onze Cards & Scrap challenge.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Margo
    Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt.
    Niet klagen over het weer,we zijn gisteren lekker wezen zwemmen met de kids.
    Leuk die bloemen wat je gemaakt heb,en de stempels.
    Het begint steeds harder te onweren,dus ik stop.
    Groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart hoor leuk dat je meedoet bij cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het is een kunstwerkje veel succes bij de uitdaging van cards & scrap

    gr corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Margo.
    Ziet er prachtig ut.
    Groetjes Cony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart en die van sweet 16 is ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Margo,

    Wat is dit een prachtige kaart super gedaan hoor.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een bijzondere mooie kaart heb je gemaakt en fijn dat je meedoet met de Cards & Scrap Challengeblog.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Margo , wat een prachtig vintage kaartje is dit zeg .... gaaf met die Postcard !! En toch leuk zo met die Tilda erbij. Fijne zondag. groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Margo! Ik houd normaal niet zo van Magnolia kaarten maar deze is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schitterend mooi kaartje
    ik vind die stempel helemaal geweldig
    ja echt een super kaart

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh, wat een schatje, en leuk zo nostalgisch.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje! Leuk om deze Tilda met de Noor te combineren! Heb hier weel meer verwennerij gezien dus ben meteen ook volger geworden. Ik zag ook dat je in de buurt woont :)
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een schitterende kaart Margo! Bedankt voor het mee doen bij Cards & Scrap.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen