Leden

donderdag 24 oktober 2013

Fotoboekje

Hallo lieve blogvriendinnen . Vandaag kom ik eens met geen kaartje .
Tussen mijn sollicitatie briefen en twee sollicitatie gesprekken door had ik dit fotoboekje voor mijn 
nichtje Romy gemaakt die afgelopen dinsdag 16 is geworden .
Ze was er super blij mee . maar zie zelf maar .


Het boekje is een ster model .
 En ben begonnen met een baby foto en van verschillende leeftijden verder gegaan .
Achter elke foto heb ik een label gemaakt met wat leuks erbij op geschreven .


En de laatste foto was natuurlijk hoe ze nu is .
Zo ziet het boekje er compleet uit en met het doosje .
Ik vond het leuk om te maken . 
Verder zag ik vandaag bij de blog berichten dat mijn witte kerstkaart eerste was geworden
op het blog van http://scrapplezier.blogspot.nl/ challenge # 15
Dat is toch weer een leuk berichtje om te lezen . Wat ben ik toch een geluksvogel !!!
En zaterdag ga ik weer een uitje maken dan ga ik naar de 
Magnoliaclubdag te Hagestein samen met Christa 
Dus dat word weer kilometers rijden en een volle dag veel plezier hebben . 
Ben wel benieuwd wat we gaan maken .
Zo dat was weer een berichtje vanuit deze kant .
Iedereen bedankt voor de reacties die jullie elke keer achter laten .
groetjes.



9 opmerkingen:

  1. Wauww wat een prachtige bijzonder fotoalbumpje heb je er van gemaakt !

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margo,
    Schitterend foto album heb je gemaakt en ook zo'n leuke vorm, en in een prachtig doosje...Natuurlijk was ze hier heel blij mee, met dit persoonlijke kado!
    En gefeliciteerd meis met je eerste plek, dik verdiend!! En heeeeeeell veeeeeeel plezier op de Magnolia clubdag en doe Christa de groeten van me.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig fotoalbumpje ,daar is je nichtje vast
    heel blij mee.

    Groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat echt goed op scrapgebied, de ene prijs/vermelding na de andere echt goed zeg :)
    Wat een leuke boekje en doosje heb je gemaakt voor je nichtje, kan me goed voorstellen dat ze daar blij mee was. Heel veel plezier zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt Margo, en veel plezier morgen.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend fotoboekje, daar zal ze heel blij mee zijn.
    Gefeliciteerd met je witte kerstkaartje.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Margo, wat heb je dit mooi gemaakt. Zo'n sterboekje is behoorlijk wat werk en komt best wel nauw met plakken en snijden...complimentjes hoor! De doos die je eromheen gemaakt hebt is trouwens ook schitterend, ik snap dat je nichtje hier blij mee was...wat ben jij een lieve tante om dit te maken ;). Fijn weekend, veel plezier op de Magnoliadag en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig fotoboekje heb je gemaakt zeg en wat zal ze hier blij mee zijn altijd leuk om iets speciaals te krijgen.
    En nog gefeliciteerd.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend fotoboekje heb je voor je nichtje gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen