Leden

dinsdag 8 oktober 2013

Herfstkaart

Hallo blogmaatjes als eerste iedereen bedankt voor de lieve reacties die ik van jullie had gekregen .
Het gaat stil aan wat beter met de arm , kan nog niet veel kracht zetten maar beetje bij beetje gaat het wel voor uit . Heb veel blogjes gezien en allemaal ideetjes opgedaan . En dan begint het toch te jeuken en zondag avond toch de kleurtjes weer vast gepakt . En beetje bij beetje was gister avond een afdrukje ingekleurd . Nu moet de kaart nog maar alles komt goed .
Ik heb hier nog een kaartje liggen die ik nog niet had laten zien , het gekleurde afdrukje heb ik toen wel laten zien maar de kaart nog niet . Dus bij deze het kaartje .


Het is de Bestie die ik toen in digi besteld had en heb er een herfstkaart van gemaakt .


De kaart zelf heb ik met een go- kreate mal gemaakt . Het bedrukt papier komt uit een blokje van Maja Design . Verder aangekleed met een strookje jutte , bloemetjes . En houten vogeltjes  die van de
Xenos afkomen .


En het afdrukje ingekleurd met de Faber Castell potloden .
Zo dat was mijn kaartje nu ga ik wat frutselen met het afdrukje wat ik ingekleurd heb .
Kan al zeggen de volgende kaart word een kerstkaart .
Iedereen een fijne dinsdag .
Met dit kaartje wil ik mee doen aan de challenge van :
http://bestieschallenge.blogspot.nl/2013/10/new-challenge-anything-goes-with-bestie.html
http://mybestienorge.blogspot.nl/2013/09/topp-3-gd-og-utfordring-3-og.html
http://duymelot.blogspot.nl/p/wedstrijd-oktober-2013.html





17 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje! Fijn om te lezen dat het al een stukje beter gaat! Verzorg je nog goed!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margo
    Fijn dat het beter gaat met je arm.
    Je kaartje ziet er weer goed uit, leuke stempel heb je gebruikt. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er mooi uit Margo, goed om te lezen dat het je al wat beter af gaat met je arm. De kleuren op de je kaart passen perfect bij de tijd van het jaar.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi gemaakt margo, past ook precies bij het weer je kaartje.

    Groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vergeet ik te melden super dat het al een klein beetje beter gaat met je arm, doe je wel rustig aan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Margot,
    Vervelend voor je die pijnlijke arm, ik wens je er veel beterschap mee, het zal niet mee vallen om zo weinig te kunnen doen, en ook je hobby uitoefenen staat op een laag pitje natuurlijk. Maar als er maar zachtjes aan verbetering in komt en we binnenkort je kerstkaartje kunnen bewonderen. Je Bestie is prachtig ingekleurd en je kaart in mooie herfst kleuren, heel mooi!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn Margo dat het stukje bij stukje beterder gaat met je arm. Wat een supermooie kaart heb je gemaakt, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your card is beautiful!

    Thanx for joining us at My Besties Norge
    We wish you the best of luck, and hope to see you back next time!

    Hugs
    Eva Gro
    DT member at My Besties Norge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig ietjes beter met je arm...beterschap hoor ! Maar je kaart is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Margo!
    Mail je mij even, dan zal ik je antwoord geven op je vraag over de Layout.
    Hier kan je mij bereiken; 31svdv@gmail.com

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten maak je Margo. Je kan super mooi inkleuren. Dus...volger van je geworden!
    Misschien heb je ook zin om bij mij te komen
    kijken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat je toch weer wat heb kunnen freubelen.
    Prachtige herfstkaart heb je gemaakt, krijg gewoon zin in een boswandeling hiervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow! This is really beautiful! Love the shape of the card and all the lovely emebellies. Awesome job. Thanks for joining us at My Besties Norway. Hugs...Mona

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart Margo, erg mooi gedaan! Een erg leuke digi en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt. Hopelijk gaat het al wat beter met je arm, vervelend hoor. Bedankt voor het meedoen bij My Besties challenge en veel succes!
    Groetjes, Wendy / DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stunning! Love what you did with the scarecrow. Perfect for fall.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat n prachtige kaart Margo en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Duymelot challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen