Leden

dinsdag 3 juni 2014

Happy Birthday

Hallo allemaal ,
 Ik moet me eigenlijk schamen het is al weer twee weken geleden dat ik wat geplaatst hebt.
Maar heb niet stil gezeten heb wel gefreubeld maar kon eigenlijk ook niks plaatsen .
Maar nu kan ik al één kaartje jullie laten zien . De nieuwe maand wedstrijd is begonnen bij
http://duymelot.blogspot.nl/p/blog-page_3343.html
Ik was in April de top 3 winnaar en mocht voor deze wedstrijd gastdesigner zijn .
Het was een makkelijke opdracht want deze keer is het ALLES MAG .
Dusssss niet moeilijk , ik zou zeggen doe gezellig mee .
Hier mijn kaartje .


Het model gemaakt met een go-kreate mal . Het design papier is van Magnolia .



Ingekleurd met de Faber Castell potloden .


Hier nog een keer de zijkant .
Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge van :
http://www.marvelousmagnoliachallenge.blogspot.nl/2014/05/ch-69-flourishes.html
http://magnolia-liciouschallengeblog.blogspot.nl/2014/05/tuesday-challenge-birthdays.html
http://magnolia-for-ever.blogspot.be/2014/06/3-lots-of-flowers-team-a.html
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/2014/05/midweek-magnolias-90-think-outside.html
http://tildastown.wordpress.com/2014/05/31/challenge-106-anything-goes/

Vond het leuk om gastdesigner voor juni  te zijn .
Dames van het Duymelot Design Team hartstikke bedankt .
Mijn dagje shoppen in Amsterdam was zeer geslaagd en kei gezellig .
Zeker voor herhaling vatbaar .
Op de Albert Cuyp markt staat zelfs een bloemenkraam met mijn naam .


Daar moest ik toch een foto van maken .
Was die maar van mij ha ha ha .
Ik had super mooie kaartjes en een vintage boekje gekregen .
Ze staan nog op de kast in de woonkamer . Geniet er nog elke dag van .



Alle Dames bedankt voor de kaartjes , boekje en de lieve berichtjes die jullie achter gelaten hebben .
Iedereen een hele fijne week . Ik kom deze week nog een keer terug met nog een kaartje .
Misschien wel met twee kaartjes , woensdag ga ik een dagje naar Maria  freubelen .
Als ik niet te veel babbel moet er toch ook een kaartje gemaakt kunnen worden .
groetjes Margo.

17 opmerkingen:

  1. Hoi Margo
    Een prachtige kaart heb je gemaakt als designer en Tilda is mooi ingekleurd. Tot morgen.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje! En prachtig ingekleurd.
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a beautiful card, love the colors and details. Awesome coloring. Thanks for joining us at Tilda's Town for our challenge
    hugs Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele gave kaart en wat gezellig in A'dam!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card! I love all your die cuts. Thanks for joining us at Magnolia Forever.

    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het wachten wordt wel beloond met zo'n mooi kaartje veel plezier bij Maria

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeps, ik heb gemist dat je jarig was. Alsnog gefeliciteerd !!! Beter laat dan nooit ;)
    Wat leuk dat je zo'n geweldig dagje shoppen in Amsterdam had!
    Prachtig kaartje laat je ons ook weer zien! Knap kleurwerk en leuke details! Ik ben ook net met deze lieverd bezig, helaas zijn mijn kleurkwaliteiten een stuk minder! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. so gorgeous, love the colors and design
    thanks for playing with us at tilda's town
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende kaart en mooie kaartjes heb je gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Margo. Tilda staat er mooi gekleurd op en je hebt prachtige mallen gecombineerd. Super hoor...Wat leuk dat je zo genoten hebt in Amsterdam en dat je zo fijn verwend bent. Nu lekker nagenieten...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw hoe schitterend heb je dit gemaakt Margo, supermooi en wat een prachtige kaartjes heb je gekregen, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Adorable card. Beautiful design and lovely coloring. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Back for a second look, Margo. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart
    en leuk dat je meedoet aan de challenge bij Magnolia Forever
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A gorgeous card love all the details.
    Thank you for joining along with us over at Midweek Magnolia's, hope you can join us again hun.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stunning Card! Great coloring and I love the colours. Thanks for joining us at Marvelous Magnolia. Good luck!
    Hugs Frida

    BeantwoordenVerwijderen