Leden

woensdag 4 juni 2014

Sarah kaartje.

Hallo daar ben ik weer . Zo twee weken niks en nu twee kaartjes achter elkaar .
Vandaag gaat Christa Sarah zien . 50 jaartjes jong en dat verdiend toch wel een 
Sarah kaartje . Na lang denken pffffff kraak kraak kraak mijn hersentjes ,
was ik er aan uit en heb toch een kaartje gemaakt met een magnolia afdrukje .
Heb geprobeerd om zoveel mogelijk van haar in de kaart te verwerken .
Maar zie zelf maar hoe het kaartje is geworden .


Het modelletje gemaakt met een go-kreate male en er een easelkaart  van gemaakt.
Het designpapier is van Marja Design .


Ik heb voor dit stempeltje gekozen . Een lief leuk gezellig huisvrouwtje ha ha ha .
En ze is weer ingekleurd met de Faber Castell potloodjes .
Hier nog een foto van de details .


Heb Christa haar blognaam er bij gebruikt verder potloodjes , verfkwastje , Naaimachine en een schaartje .
Dat zijn de spulletjes die ze toch meestal gebruikt op haar kaartjes .
Verder wat lint , kant , plakpareltjes en wat bloemetjes .
Verder nog malletjes gebruikt van Joy en Magnolia .
Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge van :
Gebruik een hangertje .
Easelkaart model .
Bingo ik heb rijtje stempel , geen vierkante kaart , max 3 lagen.

Zo dat was het kaartje . Heb van Christa al te horen gekregen dat ze hem mooi vond .
Nu duik ik mijn bedje in morgen vroeg op en naar Maria dagje freubelen .
Iedereen een fijne woensdag , ook al voorspellen ze vandaag slecht weer .
Van het weekend word het weer beter .

groetjes Margo .

16 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een gave kaart geworden met zoveel moois erop echt top om dan een easelkaart te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margo
    Beeldschoon is je kaart voor de jarige Christa, er is zoveel mooi's op te zien, erg leuk om een kwastje en potloodjes erop te doen.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig prachtig prachtig Margo, wat een tópkaart voor Christa. Erg leuk hoe je het persoonlijk hebt gemaakt. Geweldige details, je blijft er naar kijken. Mijn complimenten!
    Lieve groetjes en nog een fijne dag, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Margo
    Schitterend wat je gemaakt hebt voor Christa. Mooi ingekleurd en leuk spulletjes heb je erop geplakt. Past allemaal bij Christa. Duidelijke foto, top.
    Bedankt voor de gezellige dag. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan hier kort en krachtig over zijn Margo, TOP
    volgens mij is Christa goed in de kaarten komen te zitten, leuk toch

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supergave en mooie kaart voor Christa.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, prachtige kaart Margot. Geweldig veel moois! Echt top!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart en leuk dat je er details in heb verwerkt die het kaartje dan weer zo persoonlijk maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart, super, super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaarten zie ik hier, ik kom snel terug...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart, Margo! Erg smaakvol, de kleuren zijn ook mooi. Je hebt onze bingo goed gevolgd. Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Creatieve Zebra!

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig kaartje Margo en leuke details heb je gebruikt, verder wens ik je een hele fijne dag bij Maria en niet teveel kletsen he we willen ook een kaartje zien.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige kaart heb je voor Christa gemaakt. Groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Margo,

    Wat een schitterende kaart is dit super mooi met al die prachtige details en wat zou Christa hier blij mee zijn geweest dat zij deze kaart mocht ontvangen.
    Een tijdje terug had jij mij gevraagd welke kleuren ik mijn gezichtjes inkleur dat doe ik met Peach PC 939 Prismacolor premiero en dan de randjes met venetian red 9201-190 Faber Castell ik had het op dat moment nog al druk en ben ook nog op vakantie geweest maar was het niet vergeten dus vandaar dat ik je nu beantwoord op je vraag.
    Als je nog meer vragen hebt kan je mij altijd effe mailen.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ojee, ik heb deze gewoon gemist!
    Dan nu maar snel vertellen dat dit ook weer een prachtige kaart is! Zoveel leuke stansjes weer die je gebruikt hebt. Tilda eveneens prachtig ingekleurd! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Margo,

    Ik ben de afgelopen weken een hele slechte blogger. Weet jij waar ik ergens tijd bij kan kopen? :) Wat heb je een prachtige kaart gemaakt voor Christa wat een beauty.
    Liefs,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen