Leden

dinsdag 1 juli 2014

Kerstkaart

Hartje zomer en ik kom met een kerstkaart ha ha ha .
Maar afgelopen zondag was het zo druilerig weer , dat zal bij jullie ook wel zo zijn geweest .
Dat ik me terug heb getrokken in mijn knutselkamer , muziekje aan en gaan met die banaan 
En dit is het resultaat van mijn freubel zondag .


Het model heb ik gemaakt met een shape art mal .
Het design papier komt uit het paper bloc winter van Joy
Wit cardstock en kraftpapier gebruikt .


Het afdrukje weer ingekleurd met de Faber Castell potloden .
En het mutsje bewerkt met sneeuw .


Verschillende mallen en stempels gebruikt . touw , plakpareltjes en een hangertje .
Met dit kaartje wil ik mee doen aan de challenge van :
Alles mag .
gebruik kraftpapier .

Zo dat was mijn kaartje en een kort berichtje .
Ga nog even een rondje langs jullie blog doen en dan is de dinsdag al weer om .
groetjes Margo .

12 opmerkingen:

  1. Nou, voor jou mag het vaker druilerig weer zijn zo te zien!!! Je kerstkaart is super gaaf geworden en ook deze kleuren spreken mij erg aan! wat een lieverdje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig gaaf kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kerstkaart Margo!! in prachtige kleuren, mooie opbouw en gave detail...top!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Margo, schattig beertje.
    Leuk dat je meedoet bij KmP.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, leuk die charm als kadootje. Heel mooi afgewerkt.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat weer een super mooie kaart,wat je al niet kan doen op een regenachtige dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Margo, op deze snikhete dag kom ik jouw kerstkaart bewonderen hahaha!! Man, man wat is die mooi geworden zeg....echt ontzettend leuk gedaan. En wat heb je die lieve beer toch mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes en een heel fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kan maar op tijd klaar zijn met je kerstkaarten toch :)
    Wat een lief exemplaar is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart. Zo mooi van kleur ook. Leuk dat je meedoet met de Challenge van kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart, geweldig mooi ingekleurd! Mooi geheel.
    Enne leuke post heb je ontvangen zie ik hierboven. We zullen vast veel moois van voorbij zien komen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart en zo'n lief kerstbeertje!
    Gezellig dat je hebt meegedaan aan de challenge bij Kleuren met Potloden!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen