Leden

dinsdag 22 juli 2014

Zoek het verschil

Hallo allemaal , wat een warm weer hebben we de laatste dagen toch gehad .
Wij hebben veel op de fiets gezeten , moet zeggen op de fiets waaide het lekker .
En de route's die we hadden uitgestippeld waren de meeste door de bossen .
En daar is het toch al wat koeler .
Tussen door op zijn tijd een terrasje gepakt en ons lekker verwend .
Wat hebben we het toch slecht ha ha ha .
Maar genoeg gebabbel .
Vandaag is mijn mannetje en mijn zus jarig , 
en voor mijn zus  had ik een hart doosje van de action gepimpt .
En dit is het eind resultaat geworden .


Het design papier is van Maja Design . Het afdrukje ingekleurd met de Faber Castell potloden .
Verder verschillende mallen gebruikt , bloemetjes en houten vlindertjes .
In het doosje had ik nog een scrapboekje gemaakt , waar ze de foto's van vandaag in kan plakken .


Nu zullen jullie wel denken Amsterdam ja ja wij vieren vanaf dit jaar geen verjaardagen meer en omdat ik ook naar Amsterdam was geweest , leek het haar ook leuk om een dagje te shoppen in Amsterdam .
 En wat ze niet weet is dat wij twee stop plaatsen naar hun ook in de zelfde trein stappen dus dat word vandaag gezellig met zijn vieren naar Amsterdam .
En aangezien ik hier twee dozen had staan heb ik dezelfde doos en boekje voor me zelf gemaakt .
Dus daarom de titel zoek het verschil. ha ha ha .


En ja ja er is één verschil in de dozen ........ Ik had niet meer genoeg jutte voor boven door de hartjes te doen , dus dat is het verschil .
Zo nu nog een foto , en dan moet ik me klaar gaan maken voor naar het station te gaan .
Moet toch eens kijken hoe ik een berichtje vooruit kan maken .


Wens iedereen een fijne dag .Wij zullen ons wel vermaken in The Big City .
Bedankt voor de leuke reactie's die jullie elke keer weer achter laten .
 Lees ze elke keer met veel plezier .
Ik zag ook dat er weer nieuwe volgers bij zijn .
Leuk dat jullie erbij zijn gekomen .

groetjes Margo .


10 opmerkingen:

  1. GEFELICITEERD !! Met je man EN je zus ....
    En wat heb je dit GAAF gemaakt !!
    Leuk idee ook om er zo een foto-boekje bij te doen.
    FIJNE DAG VANDAAG !!
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je man en je zus en een hele fijne dag in Mokum! Wat een super gave doosjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi zijn ze.
    gefeliciteerd hoor.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Margo
    Wat een schitterende hartendoos heb je gemaakt en een leuk fotoboekje.Afbeelding is heel mooi ingekleurd. Gefeliciteerd met je man en je zus, geniet ervan vandaag. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Margo,
    Nog van harte gefeliciteerd met je man en je zus!!
    Prachtige harten doosje opgepimpt.
    En was het leuk in A'dam, vast wel!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige dozen en miniboekjes, hopelijk hebben jullie een leuke dag in Amsterdam gehad.
    En natuurlijk nog gefeliciteerd met je man en zus.
    Als je een bericht op een bep. datum wil plaatsen klik je op schema, dit staat aan de rechterzijde als je een bericht aan het maken ben in blogger.
    En dan klik je op datum en tijd. Kies een datum en tijd en klik op gereed en daarna geloof ik op publiceren. Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend gaaf!
    En werkelijk prachtig!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie hartendoosjes, ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super wat een schatje! Echt mooi
    Fijne dag verder
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen