Leden

vrijdag 7 oktober 2011

Sigaar

Hallo vrijdag al weer een week voorbij wat vliegt de tijd toch om en nu begint het buiten stil aan toch herfst te worden. Dinsdag met Corina geknutselt ze had een loop neus en daar had ze de oplossing voor,nou ik heb krom gelegen van het lachen zie zelf maar eens. 

 is toch een goede oplossing of niet dan.....

Verder heb ik deze week de sigaar afgemaakt werd ook tijd morgen word onze werner 50 en dan moet het kadootje toch klaar zijn..




Ik vind hem zelf wel leuk geworden hopelijk vind hij hem ook wel leuk,hij rookt altijd sigaren en als je vraagt wat voor een kado hij wilt is het altijd sigaren dus nu een super sigaar met daarin 100 sigaren verstopt..  Zo dat was de afgelopen week weer, heb wel  nog een foto van het egeltje ons nieuw huisdiertje we dachten dat het er maar een was maar we hebben er al twee gezien dus en gezellige boel in onze tuin.



Bedank dat je een kijkje op mijn blog nam.





3 opmerkingen:

  1. Ha Margo.
    Zeg maar tegen Carina dat het een goed idee was om zo die loopneus te stoppen, staat geweldig, heel apart!!
    De sigaar is prachtig geworden het bandje erom maakt het helemaal af.
    En de egeltjes hebben een perfect plek gevonden bij jullie......het worden stilletjes echte diva's.
    Groetjes Petra uit d'Indj.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave sigaar eh Corina bedoel ik is de sigaar hahaha, nee zonder gekheid een geweldige scrapfoto en die sigaar is helemaal het einde denk dat je broer er wel blij mee is geweest

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Margo,

    Wat een gave dingen heb je weer gemaakt, enne....Carina zag je nog wat met die ,,frotten,, in je neus hahaha.
    En de sigaar van Wetrner helemaal toppie maar dat had ik je al gezegd toen je hem kwam schowen.

    Groetjes Petra, de buuf....

    BeantwoordenVerwijderen