Leden

dinsdag 4 oktober 2011

egeltje

Hallo dinsdag daar zijn we weer was veel te mooi weer om te frutsellen maar heb toch nog een kerstkaartje ineen gefrutselt en ben bezig met een sigaar te maken van papier machee die is voor mijn broer die aanstaande zaterdag jarig is en 50 jaar word maar daar moet ik nog het een en ander aan doen,maar hier het kaartje 



Ik heb de stempel op stempelkarton van papicolor gestempelt dit is op advies van Diny die heb ik afgelopen zaterdag bij Hobby Leenen in Asten gezien daar was zei derwent potloden technieken uit aan het leggen en ik vertelde haar dat het mij niet zo goed lukte om de kleuren fijn uit te werken en zei vroeg waar ik op stempelde en kleurde nou ik werkte altijd op correspondentiekaartjes van de hema, ja daar lag het aan kon beter papicolorkarton pakken en zo gezegd ze gedaan en wat blijkt  nu lukt het mij ook beter,dus weer wat bij geleerd en zo leer ik toch elke keer wat .
Verder hebben we er een huisdiertje bij, in onze tuin zit een egeltje echt schattig



en die moet toch ook een beetje gevoerd worden....


maar er is er een heel nieuwschierig onze lieve poes



Zo dat was het weer ga eens aan de kook beginnen mijn buik begint te rammellen en vanavond komt Corina gaan we weer wat kaartjes frutsellen en wat babbellen.


Bedank dat je een kijkje op mijn blog nam.


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten