Leden

zaterdag 29 oktober 2011

workschop

Hallo hier weer een berichtje was afgelopen zondag naar Heesch voor de workschop geweest was een leerzame dag heb weer van alles en nog wat geleerd had ook al foto's mee genomen maar daar zijn we niet aan toe gekomen maar het boekje op zich is klaar nu moet ik het nog met de foto's aankleden.

Hier ben ik druk bezig ha ha ha


En dit is wat ik sávonds klaar had.


En natuurlijk heb ik ook wat spulletjes gekocht dit zijn mijn aankopen.


Verder heb ik deze week een kaartje voor Petra gemaakt die was gister jarig. 


Nou dat was het voor deze week, verder  ben ik nog bezig met mijn stempels op te ruimen ik had alle stempels in klappers zitten maar het werden er te veel en nu ben ik ze in een lade kastje aan het doen zal er nog wat foto's van maken en dan plaats ik die er ook nog op.


Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten