Leden

donderdag 16 februari 2012

kraftkaartje

Hallo met dit kaartje wil ik mee doen aan de challange van
de opdracht is kleuren op kraft en dit is wat ik er van gemaakt heb.


het is een beterschap kaartje geworden,was niet zo makkelijk het kleuren op kraftpapier is toch weer heel anders dan op gewoon papier.Ik heb het kaartje gemaakt van kraftpapier en daarop rood cardstock en daar weer boven op een bloem papiertje uit een blokje van de action.verder afgewerkt met een bijsluiter van paracetamol,pleisters,wattenstaafjes en een stukje verband en nog wat bloemetjes de tekst heb ik zelf gemaakt met de computer en alle randjes bewerkt met distress inkt.en het verpleegstertje natuurlijk ingekleurd met de derwent potloden vond het wel een keer leuk voor op kraftpapier te kleuren maar of ik het vaker doe, dat weet ik nog niet moet je ook weer het gevoel voor krijgen. Zo nu wens ik nog iedereen een fijne dag en  voor de mensen die carnaval gaan vieren wens ik hele fijne dagen .

5 opmerkingen:

  1. mooie kaart leuk die pleisters erop
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje!! Je inkleuren is heel mooi geworden!!! Bedankt voor het meedoen bij de challenge van het derwent blog!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje!!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Derwent.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart, bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen