Leden

vrijdag 24 februari 2012

workshop labels.

hallo daar ben ik weer we waren de carnaval ontvlucht waren lang weekendje naar Almen in de Achterhoek geweest, genoten van de rust veel gewandeld en wat gewinkeld waren leuke winkeltjes in de buurt van Almen
ja ja hobbywinkeltjes had thuis al wat winkeltjes opgezocht die in de buurt lagen en natuurlijk wat leuke dingetjes gekocht.





en afgelopen woensdag heb ik een workshop labels stempelen  bij Yvon gedaan het word een boekje van labels en het geheel gaat dan in een doosje is super leuk om te doen ben er heel blij mee dat Yvon mij dit wilt leren,leer ik wat meer technieken heb er woensdag al 4 gemaakt dus het begin is er kijk zelf maar eens naar het resultaat.


ben er zelf al trots op wat ik er weer bij heb geleerd en Yvon bedankt, hier een link naar Yvon haar blog
er komen nog meer labels bij en het doosje als ik weer wat gemaakt heb dan zet ik het weer op het blog eerst kijken wanneer Yvon weer wat tijd heeft want Yvon is momenteel met een revalidatie programma bezig.
Tevens wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties die jullie op de berichtjes achter laten.



Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.

3 opmerkingen:

  1. Ze zien er prachtig uit! Knap gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gemaakt deze labels.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gedaan Margo en super leuek aankopen heb je gedaan vooral die tim holtz plates zijn gweldig

    Liefs yvon

    BeantwoordenVerwijderen