Leden

woensdag 29 februari 2012

voorjaars kaartje

Hallo gister avond weer met Corina geknutseld dinsdag avond is onze knutselavond we zijn allebei bezig met een scrapalbum te maken maar moest eerst nog een kaartje maken voor de challange van het blog van Dutch Card Lovers de opdracht was maak een kaartje naar aanleiding van deze schets.


  en dit is mijn kaartje geworden een kaartje met wat frisse kleurtjes een beetje voorjaar gevoel de winter heeft nu wel lang genoeg geduurd laat het voorjaar maar komen 

het kaartje heb ik van wit papier gemaakt en de randjes met rose stempelinkt bewerkt het gekleurd papier is uit een blok van K&Companie de bloem is een mal van Tim Holtz die ik berwerkt heb met inkt en daarna met Embossingpoeder en het zelfde geld voor de swirl met deze kaart wil ik graag mee doen aan de challange van


Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.

11 opmerkingen:

  1. Een lekkere lentefrisse kaart heb je ervan gemaakt Margo. Leuk gedaan.
    Ik heb de mijne ook juist geplaatst en nu kom ik die van jullie allemaal eens bewonderen.
    Een fijne dag nog.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Margo
    je kaart is leuk gemaakt ik was even aan het kijken op het blog van dcl en zag ook jou naam ik dacht laat me eens kijken naar jou creatie en die is lekker met frisse kleurtjes mooi .
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie leuke uitwerking vand e challenge
    bedankt voor het meedoen met dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Margo.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je uitwerking van de sketch erg mooi geworden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel fris kaartje is het geworden leuk hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk met die vilten bloem! Mooie kaart! Fijn dat je meedoet met DCL.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gedaan,bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige bloem heb je gemaakt. Mooi effect met de embossingpoeder.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk voorjaarskaartje Margo!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    GRoetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen