Leden

zaterdag 25 augustus 2012

Kerst Easelkaart

Hallo gister avond een kerstkaartje gemaakt was echt frutsel weer met de regen en het gaat stil aan toch op kerstmis aan . Maar genoeg gebabbel hier mijn kaartje.


Deze keer een easelkaart gemaakt vind het een leuk modelletje om te maken , Het kaartje zelf heb ik van wit cardstock gemaakt daarop weer blauw cardstock en het bedrukt papier is van Bo Bunny Snowfall Collection . Het afdrukje heb ik ingekleurd met de Derwent potloden en bewerkt met sneeuw en glitters . De tekst stempeltjes zijn postzegeltjes van Whimsy Stamps , de sneeuwvlokjes heb ik met embospoeder en glitters bewerkt verder afgewerkt met wat plakpareltjes .
Hier nog een foto van het afdrukje de glitters zie je niet zo goed op de foto in het echt glittert het afdrukje wel .

Met deze kaart wil ik aan de volgende challenges mee doen .
Deze keer is daar de opdracht een kaart volgens schets en de kleuren blauw en wit en sneeuwvlokken .
De volgende challenge waar ik met deze kaart aan mee wil doen is 
Daar is deze week de opdracht gebruik twee verschillende stansen . En deze stansen heb ik gebruikt bij de kaart.


Zo dat was mijn kaartje nu ga ik nog even rondje jullie blog maken kijken wat jullie weer gemaakt hebben . Iedereen een fijn weekend.


Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.



9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje.

    Succes met de challenges !!

    @ enne ja ik moet de muizenval nog op de foto zetten, morgen goed ??

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje is dit geworden Margo, heel veel succes met de challenge.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een superleuke kaart heb je gemaakt. Dit is mijn favoriete sneeuwman ;)) Mooi hoe je mijn schets hebt uitgewerkt, helemaal super!! Bedankt dat je meedoet met de challenge bij CCWS.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hiep hoi Margo,

    Daar was je weer met een schitterende creatie op je blog:)
    Prachtig gemaakt zeg en die Easelkaarten blijven toch zo leuk. Erg mooi gedaan, en fijn dat je kerstkaartencollectie weer een beetje is aangevuld.

    Ik heb er nog geen 1 gemaakt...ik mag wel opschieten:)

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het Scr@p-Cards Challenge-Blog.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kerstkaart, prachtig designpapier heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Margo

    Wat een prachtige winterse kaart.
    Je dagje naar de beurs was ook zeer geslaagd zag ik, wat heb je mooie dingen gemaakt daar en jezelf lekker verwend met nieuwe spulletjes, nu lekker nagenieten.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is mijn favoriete sneeuwpop en wat heb je er een leuke kaart mee gemaakt. Het papier is prachtig, mooie kleurencombi. Leuk dat je meedoet met CCWS. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Margo gefeliciteerd je bent 1e in de TOP 3
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen