Leden

vrijdag 17 augustus 2012

Kerstkaart

Hallo allemaal ten eerste wil ik iedereen bedanken voor de lieve , leuke reacties die jullie elke keer achter laten lees ze met veel plezier.
Heb vanmiddag nog wat gefrutseld ja ja vanmiddag ik weet het super mooi weer en ik zit binnen maar voel me niet zo lekker en binnen is het iets beter dan buiten . Heb een kerstkaartje gemaakt voor de challenge van.
Je moest een kaartje maken volgens een schets en dit is mijn kaartje geworden.


Het kaartje zelf heb ik van blauw cardstock gemaakt het bedrukt papier is van een blokje van Bo Bunny Snowfall Collection . Het afdrukje is van MD en heb ik ingekleurd met de derwent potloden de tekststempel is volgens mij ook van MD maar weet ik niet zeker.verder afgewerkt met wat plakpareltjes en twee houten kerststerren . Zo dat was mijn kaartje en ik ga nog even rond kijken op jullie blogs .

Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.

6 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Margo! Het is inderdaad heel warm, ik ben deze namiddag ook niet veel buiten geweest hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje heb je gemaakt Margo. Heel leuk die stempel en je papier vind ik ook super! Bedankt dat je meedoet met de challenge bij Christmas Challenges {with sketches}.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Margo

    Je kaartje is prachtig, wat een mooi papier is dit toch.
    Ik heb je laatste creaties ook zitten bewonderen van de laatste weken, prachtig zijn ze.
    Vandaag kan je ook beter binnen blijven want het word superheet buiten, vanavond zal het pas lekker zijn buiten.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart, Margo!! Leuk dat je meedoet met de challenge van CCWS!!

    Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart, ik vind de kleurencombinatie erg mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt ;o)
    Leuk dat je meedoet bij CCWS deze week ...

    BeantwoordenVerwijderen