Leden

maandag 20 augustus 2012

Mannenkaart

Hallo wat toch een weertje hebben we hier in Nederland.....gister leek het wel of we in het buitenland zaten waren gister met de scooters gaan rijden als je aan het rijden was ging het maar op de terrasjes was het zo warm dat we weer snel op de scooters sprongen en dan het meeste door bos weggetjes daar was het windje nog wat koel . Gister avond laat nog een kaartje gemaakt voor de challeng van
Cijfers en of getallen . en dit is mijn kaartje geworden ik heb er een mannenkaart van gemaakt.


Het kaartje zelf heb ik van groen cardstock gemaakt het bedrukt papier is uit een blok van Tim Holtz lost and found de randjes heb ik geschuurd en bewerkt met Distress Inkt Peeled Paint de klok is ook van Tim Holtz het kalendertje en de tickets komen ook uit het papier blok van Tim Holtz en de tekst stempel is van Marianne Design . De binnen kant heb ik ook wat bewerkt .


De klok sjabloon heb ik beïnkt met Peeled Paint en de tekst is ook van Marianne Design .Zo dat was mijn kaartje voor deze keer ga nog een beetje frutselen en dan is het toch weer tijd voor te koken iedereen nog een fijne dag .



Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.


13 opmerkingen:

  1. Prachtige mannenkaart heb je gemaakt, ik vind de binnenkant ook erg mooi afgewerkt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergave mannenkaart zowel de binnen als de buitenkant helemaal TOP Margo.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze super! Heel mooi gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi en ook wel stoer, prachtige producten gebruikt.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Margo, wat ben je weer lekker bezig geweest, je hebt super leuke kaartjes gemaakt !!!

    groetjes Ria S.

    @ bedankt voor al je lieve berichtjes op mijn blog !!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje, lekker veel cijfers! Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met een stoer tintje Margo. Leuk dat je weer met ons meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een originele uitwerking! Super leuke details.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk bedacht Margot en super papier heb je hiervoor uitgezocht. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf kaartje hoor bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. erg leuke kaart! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen