Leden

zaterdag 12 januari 2013

Valentijns Hart kaart

Hoi Hoi daar ben ik weer en met een  Valentijns Hart kaart.
Had van de week de nieuwe Magnolia ink magazine gekocht . Thuis lekker op de bank geïnstalleerd met een kopje thee en genietend van de krant zag ik toch zo'n mooi hart er in  staan !!!
En ik ben verslaafd aan Hartjes .
Het hart bleef in mijn kopie spelen en donderdag middag naar mijn knutsel kamer gegaan en er aan begonnen!!!
Ik moet zeggen dit is de eerste keer dat alles perfect verliep en het lukte super!!!
Maar zie zelf maar hoe het Hart is geworden .


Had nog gauw vanmiddag buiten foto's gemaakt voor het te donker buiten werd , vind zelf dat de foto's buiten toch beter worden dan binnen in mijn fototent.
Hier nog een foto van het stempel afdrukje .


Het afdrukje ingekleurd met de Derwent potloden alles met de kleur 640 .
Het hart zelf van grijs ribbel karton "verpakkingsmateriaal"gemaakt , daarna repen geknipt en dat gevlochten en op het hart vast gemaakt de randjes met witte verf gedaan . Aangekleed met bloemetjes . Takjes gemaakt met diverse malen  Magnolia , Marianne Design en Cheery Lynn .De swirls en het labelhart zijn  mallen van magnolia .
De kleine hartjes zijn gemaakt met de mal van Whiff of Joy .
Verder nog wat veertjes gebruikt , lint , hangertje en letter stickertjes .
 De achterkant heb ik nog met rood cardstock beplakt is het hart ook wat steviger .


Met dit hart wil ik meedoen aan de Candy van 
Deze maand is het maak een kaart voor Valentijn met minimaal één hart erop .
Zo dat was mijn Hart ben benieuwd wat jullie er van vinden . Hebben jullie ook zo genoten van het mooie weer ? Wij hadden eventjes op een terrasje gezeten en in het zonnetje was het echt heerlijk vertoeven .
Voor iedereen nog een fijne avond en een gezellige zondag .


6 opmerkingen:

  1. Wat super mooi Margot. Het is er aan te zien dat alles goed verliep want dit is echt een plaatje.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bjoetie van een hart heb je gemaakt Margo, ik vind haar prachtig geworden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal schitterend wat je hebt gemaakt Margo, echt super. Wat een mooi hart. Ik vind het weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Margo, wat een prachtig hart heb je gemaakt. En dan dat vlechtwerk eromheen, geweldig, bij mij zou het tijdens het vlechten al scheuren, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Margo , wat een prachtig hart heb je gemaakt !! Ik houd ook heel erg van hartjes ; op bijna al mijn kaarten vind je wel hartjes terug. En ook erg mooi dat vlechtwerk. Het afdrukje is mooi ingekleurd met maar 1 kleur. En ja .... ik ben achter de schermen bezig hoor. Is woensdag 6 februari goed voor jou ? Vind je het erg als je de enige bent ? Krijg je alle aandacht ! En is voor mij een rustig begin. :) Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig hart
    Wat een pronkstuk.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen