Leden

dinsdag 22 januari 2013

XOXO

Hoi hoi daar ben ik weer . Heb weer een kaartje gemaakt en wel weer een  schudkaart , ik vind ze zo fijn om te maken . Ik had afgelopen zondag me zelf  een frutsel dag gegeven dat is zo zalig huispak aan nou ja huispak jogging broek en een sloeber trui !!  En de hele dag frutselen maar , alleen even naar onder voor wat te eten en weer vlug naar boven . Kan zo genieten van zo'n hele  dag . 
Hier is het resultaat van mij frutsel zondag .


Het is weer een hart schudkaart geworden . Het hart zelf heb ik van wit cardstock gemaakt ,  het bedrukt papier heb ik de randjes van bewerkt met witte verf en toen er wat glitters over gestrooid jammer is dat op de  foto niet zo goed te zien . De bloemen heb ik met de mal large royal rose gemaakt. Die mal had ik laatst gekocht maar nog niet gebruikt dus zondag ook maar eens uitgeprobeerd .
Verder de mal van Magnolia hart en sleutels , Vlinders van MD , het hartjes hart is van Cheerly lynn
De swirl is van Joy craft en de xoxo letters gemaakt  met de mal van Tim Holtz .  Het afdrukje heb ik ingekleurd met de Derwent potloden verder nog wondgaas , lint , kraaltjes ,en een hangertje gebruikt .


Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge van
keer de opdracht Bingo ik heb het rijtje gepakt kant/lint - snijmal - bloemen . 
En dan is mijn kaartje klaar en dan is dit mijn resultaat op mijn tafel . 


maar een kwartiertje later ziet het er weer zo uit .


weer klaar voor de volgende kaart en dat word morgen avond dan ga ik voor de eerste keer mee doen aan Krea Teja op facebook ben benieuwd hoe dat gaat .

12 opmerkingen:

  1. Hoi Margo , wat een super mooie schudkaart is dit geworden ! In mijn favoriete kleur .... En ik wens je heel veel plezier morgen met de SOL bij KreaTeja. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie schudkaart, Margo met vele leuke details. Er is duidelijk wat denkwerk aan vooraf gegaan maar alles is met zorg uitgevoerd. Ik ben altijd blij om te zien dat het bij anderen ook een boeltje is als het kaartje klaar is. Bij mij lijkt er soms een oorlog uitgevochten.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Margo,
    'Wat heb je een prachtige schudkaart gemaakt, prachtige kleuren...heel lief stempeltje..en mijn hobbytafel ziet er ook zo uit na het maken van één kaart..of nog erger..

    groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig schudkaartje en wat leuk dat je meedoet aan de challenge bij Krea Teja.
    groetjes paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super mooi kaartje, erg leuk! Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Krea TeJa. Leuk dat je straks meedoet aan de SOL bij ons op facebook. Ik ben ook van de partij.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh, wat een heerlijke en prachtige creatie!


    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk zo'n frutselzondag, daar kan ik ook zo van genieten. Het eindresultaat is geweldig. En wat knap dat je daarna ook weer zo goed opruimt, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Margo,
    Prachtige Valentijnskaart in lekkere felle rode kleurtjes! Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schitterend gemaakt Margo, ik vind het helemaal super weer. En die tafel helemaal herkenbaar alleen doe ik het beneden in de woonkamer aan de eettafel en zit dan met al mijn kisten om me heen die ik telkens naar de kamer sleep, maar net zoals je zegt binnen een kwartiertje ziet het er weer spik en span uit. Nogmaals heel mooi gedaan weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Margo,
    Gefeliciteerd met je prijs van krea teja. En dan maak je hier nog zo'n mooie kaart.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij DML.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. waat unne zooi jou werkplek dna je kaart is schitterend groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen