Leden

woensdag 14 november 2012

It`s a Boy.

Zo zo de tweede post voor vandaag heb vanmiddag nog wat gefrutseld en een kaartje 
voor de challenge van http://decreatievezebra.blogspot.nl/  gemaakt .
Deze keer is daar de challenge maak een kaartje met deze schets.

En dit is mijn kaartje geworden .


Het is een baby jongenskaartje geworden maar dat hadden jullie toch al gezien ha ha 
Het kaartje zelf heb ik van blauw cardstock gemaakt en het bedrukt papier is  een vel scrappapier van Pipoos . Het afdrukje heb ik ingekleurd met de Derwent potloden .
 Verder afgewerkt met wat lint , letter stickertjes , 
en een stukje kant wat ik van een glasgordijn heb geknipt .
Hier nog een fotootje van het afdrukje .


Dit was mijn kaartje  en nu ga ik kokkerellen moet om half 7 al weer klaar zijn ga vanavond
met Petra en Yvon naar Ladies night bij Intratuin .
Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke reacties .


11 opmerkingen:

  1. Wat is die super geworden Margo, ik vind hem helemaal toppie. Zo schattig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Margo!

    Wat een leuk kaartje!
    Mooi gekleurd.

    Bedankt voor het meedoen bij De Creatieve Zebra.

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Margo , erg lief babykaartje is dit ! GRTZ , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Margo,
    Jij bent en blijft op de creatieve toer! Geweldig, waar haal je de ideetje vandaan.
    Ik zal straks eventjes bij jullie langs rijden om te kijken uit welke gordijn je dat stukje hebt geknipt. Hahaha

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie leuk en dat lint is echt heel gaaf!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuke kaart! Super dat je meedoet met de uitdaging van DCZ.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Margo

    Wat een liefje is dit prachtige kaartje.
    Ik heb ook de vorige creaties zitten bewonderen en wat is het allemaal weer mooi wat je hebt gemaakt.
    Nog bedankt ook voor je lieve berichtjes altijd.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Margo,
    Heb al je mooie creaties bewonderd...en wat maak jij mooie kaarten...ik ga je volgen hoor..

    groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen