Leden

maandag 12 november 2012

Kaartje

Hallo heb zo juist mijn kaartje afgemaakt voor de challenge van
Deze keer was de opdracht maak een kaartje volgens de schets . En dit is de schets .

En dit is mijn kaartje geworden .


Het cardstock is van blauw/grijs en het bedrukt papier is in dezelfde kleur weet niet meer van welk merk .
De afbeelding heb ik ingekleurd met de Derwent potloden , verder afgewerkt met wat plakpareltjes en de tekst van Nicole Verkooijen "Een bloemetje voor jou".
Hier nog een foto van het Magnolia afdrukje .

  
Je kan merken aan de foto's dat het buiten grauw weer is het lukt me niet zo goed !!
Zo nu ga ik nog even rondje bloggen en dan weer kokkerellen .


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Margo. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje.
    Het afdrukje vind ik zelf ook altijd erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje en je hebt je prima aan de sketch gehouden,succes met de challenge,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart heb je gemaakt met deze sketch Margo, ik vind hem helemaal super geworden. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi geworden Margo, bedankt voor je deelname aan deze kaartensketch bij ScrapPlezier.

    Groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen