Leden

zondag 11 november 2012

Magnoliaster Kerstkaart.

Hallo allemaal gister avond eens lekker een knutsel avond gehad , hadden eens niks op de kalender staan !! dat is ook eens fijn . Mijn mannetje ging film kijken en ik ben naar boven naar mijn knutselkamer gegaan .
Had nog een patroon van een Magnoliaster liggen die kon je meenemen op het blog van Jeanet je moest hem alleen nog vergroten op de computer .
En dit is wat ik van de ster gemaakt heb.


De ster heb ik van wit cardstock gemaakt en het bedrukt papier is een vel van 
Magnolia White Christmas "snowy heaven" de randjes beïnkt met Black soot . Het afdrukje ingekleurd met de Derwent potloden . De kerstboompjes zijn gemaakt met de mal van Marianne Design met glitter papier en voor de balletjes heb ik zilver kleur plakpareltjes gebruikt .
 Het hekje en de swirl zijn mallen van Magnolia . En de kleine sterren zijn  gemaakt met een mal van Marianne Design . Verder afgewerkt met wat Bloemetjes , Lint , Kant , Zilverdraad en een kerstboom hangertje .
Hier nog een foto van de details .


Ben benieuwd wat jullie er van vinden . Met dit kaartje wil ik aan de volgende challenges mee doen .
Zo nu ga ik nog een rondje langs jullie blogs doen iedereen nog een fijne avond .


7 opmerkingen:

  1. A stunning decoration,Thanks for sharing at Marvelous Magnolia, Good luck & I hope you join us again
    HUGZ Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die schitterend geworden Margo, ik vind hem helemaal super geworden. Een plaatje om te zien. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Margo , heerlijk he zo een knutselavondje !! En wat heb je een prachtige ster gemaakt. Doet heerlijk winters aan zo in blauw / wit. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so lovely, such soft beautiful shades of lavender!

    Thanks for joining in at Marvelous Magnolia!

    Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw die heb je mooi gemaakt,súper,veel mooie details heb je er op verwerkt,feestje om naar te kijken,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a gorgeous ornament!!!! Love all the details! Thanks for joining us this week at Marvelous Magnolia and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen