Leden

donderdag 22 november 2012

Kerstkaart.

Hallo daar ben ik weer het is al weer een weekje geleden dat ik een kaartje gepost hebt , maar heb er weer eentje klaar . Het is een kerstkaartje geworden , maar zie zelf maar .


Het kaartje zelf heb ik van donker blauw cardstock gemaakt .
De randjes geschuurd en met witte inkt bewerkt .Het bedrukt papier komt uit een blokje van Bo Bunny en die randjes heb ik ook geschuurd en bewerkt met Distres inkt faded jeans . Het afdrukje heb ik ingekleurd met de Derwents en de sneeuwvlok met glitters bewerkt . Het randje in het midden heb ik met een mal gemaakt zo ook de sneeuwvlokken . Verder afgewerkt met wat plaksteentjes en tekststempeltjes van Whimsy Stamps . De sneeuw heb ik gemaakt met Liquid Applique . Hier nog een fotootje van het afdrukje .


Met dit kaartje wil aan de volgende challenges mee doen .
 http://simplymagnolia.blogspot.nl/2012/11/sketch-challenge.html Schets .
http://decreatievezebra.blogspot.nl/2012/11/challenge-38.html Alles mag in geen traditionele kerstkleuren .

Verder wil ik jullie bedanken voor de lieve berichtjes die jullie achter hebben gelaten en ik zie dat er weer een nieuwe volger bij heb Welkom . Zo nu ga ik nog een rondje langs jullie blogjes maken . En mijn spulletjes pakken want morgen ga ik naar een workshop bij 
http://www.scrapenmore.nl/webshop daar ga ik een schudkaart maken ! Ben er heel benieuwd naar . Maar heb er reuze zin in .






13 opmerkingen:

  1. Goedeavond Margo,

    Jij blijft hele mooie originele kaarten maken. Je gebruikt allerlei materialen maar maakt er geen poppenkast van. Klasse!!!
    Ik wens je voor morgen alvast een bijzonder gezellige leerzame workshop.

    Petra uit D'Indj

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwwwwww een hele mooie kaart Margo. Super.!! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kerstkaart heb je weer gemaakt Margo, ik vind hem super. Heel veel plezier morgen bij de workshop, geniet ervan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a delightful and frosty card!!!! I love your papers and accents! Thanks for joining us this week at Marvelous Magnolia and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaatje geworden, ik heb de stempel zelf ook en hij blijft leuk.

    Fijn weekend groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Margo , erg mooie kerstkaart is dit !! Veel plezier bij de workshop ; als ik dit typ ben je vast al volop bezig. Ben benieuwd naar het resultaat. Fijn weekend ! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.Kwam via Simple Magnolia op je blog.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig dat je met ons meedoet bij Simply Magnolia met deze schitterende kaart. Bedankt en succes. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart. Het DP is prachtig en je stempel schattig! Veel plezier bij de workshop morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is ie leuk, Margo!
    De sneeuwpop zou ik zelf ook nog wel aan willen schaffen!
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge van De Creatieve Zebra!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is adorable! Thanks for joining us at 7 Kids College Fund Challenge. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Margo,

    wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, fijn dat je gezellig met de simply magnolia challenge komt meedoen.

    Groetjes en fijne zondag,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen