Leden

maandag 14 mei 2012

Cadeautjes

Goedemorgen allemaal wat een weertje ben al een blokje geweest wandelen, heb deze week vakantie dus lekker frutselen en genieten. Ben gister weer een jaartje ouder geworden en had van mijn mannetje een envelop met geld gekregen dus daar zijn we vorige week mee op pad geweest en het is op gegaan aan knutsel spulletjes maar hier een foto van mijn aankopen.

Links boven komt van Scrapdelight te Nieuwegein,daarnaast van Paper & Pictureste Doorn,
Links onder van Creatief Centrum Heesch, De middelste foto nog wat spulletjes in Belgiƫ gehaald,en de rechtse onderste foto had ik nog wat spulletjes besteld bij hobbyshoppie. Nou ik vind dat ik mijn envelop toch goed besteed heb of niet dan. Zo nu ga ik wat frutselen met mijn nieuwe spulletjes iedereen nog een fijne dag.


Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.

4 opmerkingen:

  1. Hoihoi,

    Gefeliciteerd !! Wat een aankopen zeg, leuk hoor. Goed dat je vakantie hebt zo te zien hoef je je niet te vervelen.
    Veel plezier,

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Margo het ziet er allemaal prachtig uit, en uhhhhh
    nog van harte gefeliciteerd, ik wacht af wat je ermee gaat maken. Dikke knuffel van ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd nog Margo. Je kan voorlopig weer vooruit met knutselen.
    Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk dat zijn nu een super leuke aankopen,veel plezier ermee maar dat zal vast wel lukken

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen