Leden

zaterdag 19 mei 2012

Gepimt kistje.

Hallo hebben jullie vandaag ook zo genoten van het weertje , wij wel zo mag het wel een poosje blijven.
Gisteravond mijn kistje afgemaakt had het al een poosje geleden gekocht en wilde het verven en dan wat pimpen en aangezien ik deze week vakantie had dacht ik daar ga ik eens aan beginnen en zie hier mijn kistje is klaar

De voorkant zo zijn alle kanten en de binnenkant , de pootjes zijn van Tim Holtz ook het knopje is daar van.

De bovenkant  opgepimt

En nog een foto van de bloemen en de tekst .

Nu moet ik nog aan het fotoboekje beginnen die er in komt daar wil ik de foto's van Amerika voor gebruiken die liggen hier ook al een paar jaar en dat zijn er een hele hoop hebben toen 3.5 week rond getrokken door de West kust van  Amerika dus word eens tijd dat het boekje er ook komt. Het kistje heb ik eerst licht geverfd en dan met cracelee verf bewerkt en toen met donkere verf afgeverfd en dan zie je de scheuren komen .vind zelf dat mijn kistje geslaagd is.
Verder heb ik gister nog een kaartje gemaakt 

 
Nieuwe woning kaartje , het kaartje heb ik van crème cardstock gemaakt en de randjes bewerkt met Distress Inkt .
Het papier is uit een blokje van Bo Bunny en de sleutels en het slot zijn van  Tim Holtz
Zo dat waren mijn werkje wat ik nog gemaakt had , iedereen nog een fijn weekend.


Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.

2 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan! Dit zou me ook wel bevallen! :-)
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margo

    Supergaaf kistje, ik ben benieuwd naar het boekje wat er inkomt. Een hele mooie kaart heb je gemaakt.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen