Leden

donderdag 10 mei 2012

Duymelot challenge mei

Hallo ik zie dat ik er weer nieuwe volgers bij heb Welkom allemaal vind het heel fijn dat jullie mijn blog willen volgen.
En bedankt voor de leuke reacties die jullie hebben achter gelaten op de vorige berichtjes. Lees ze altijd met veel plezier
Ik heb weer een kaartje gemaakt deze keer voor de challenge van
 Deze keer is de challenge maak een kaartje , er zit geen thema aan maar je mag wel de stempel van Astrid gebruiken. 3Junnie is in Raalte Ladies Ride van Leontien van Moorsel . Nu heeft Astrid bedacht als je het kaartje dan opstuurt  naar Creashop Duymelot dan  gaan zei de kaarten  verkopen en de opbrengst gaat dan naar  Loentiens Ladies Ride .
En dit is mijn kaartje wat ik gemaakt heb voor Ladies Ride
Ik heb de stempel van Astrid gebruikt en ingekleurd met de Derwent potloden.Het papier is uit het blokje van Prima Marketing Almanac Collection de kaart zelf is van oranje/zalm cardstock verder de kaart aangekleed met wat bloemetjes een hoekje en de tekststempel .In de binnenkant heb ik nog twee hartjes ingeplakt.
Heb vanmiddag nog een beetje gehutseld op Picasa met de foto's dus hier nog een foto met een klein foto erbij van de binnenkant en de achterkant.
Nou dat was het weer en ga ik het kaartje klaar maken voor naar de post te brengen .
Iedereen nog een fijne avond.


Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.


9 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig! Mooie kleuren hoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooitje Margo. Mooie bloementoef ook!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Margo

    Wat een prachtig kaartje en mooie kleurtjes heb je gebruikt.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is heel mooi geworden Margo, leuke kleuren heb je
    gebruikt mooi gedaan meis.
    Fijne avond gr Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooi kaartje Margo, leuk dat je meedoet met de speciale wedstrijd van Duymelot!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een onwijs mooi kaartje Margo, super!
    Via via kwam ik op je blog, wat maak jij mooie kaartjes zeg! Ben gelijk volger geworden.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi MARGO VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 46STE VERJAARDAG, MAAK ER EEN FIJNE DAG VAN

    LIEFS YVON

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Margo,

    wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de speciale wedstrijd van Duymelot, bedankt.
    Je kleuren combo is mooi gekozen, erg leuk.
    Succes met de wedstrijd en creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen