Leden

donderdag 3 mei 2012

challenge # 136

Hallo allemaal ben weer een beetje de betere kant op aan het gaan wat was ik ziek heb infectie aan de luchtwegen het kuurtje wat ik heb gekregen begint wat aan te slaan ben nog wel erg kort van adem en moe maar ben uit bed gelukkig maar .  was net aan het denken moet mijn kaart voor de challenge van
nog posten. Het kaartje had ik zondag avond al gemaakt maar ben er niet meer aan toe gekomen om het te posten.
De opdracht was maak een kaart naar aanleiding van deze sketch.

En dit is mijn kaartje geworden.

Een nostalgisch kaartje , het kaartje heb ik van oranje cardstock  gemaakt en het bedrukt papier is uit een blokje van Prima Marketing Almanac Collection de letters zijn ook van een velletje. De randjes heb ik bewerkt met distress inkt verder afgewerkt met wat bloemetjes en wat plakpareltjes.
Zo nu ga ik nog wat verder laptoppen kijken wat jullie nog gepost hebben groetjes.


Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.

5 opmerkingen:

  1. Mooie nostalgische kaart! Prachtige warme tinten en zo leuk hoe je die letters hebt gedaan.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en als je ziek bent mag je niet buiten foto`s maken (haha), hij is weer schitterend Margo.

    liefs yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige vintage kaart ,mooie kleurtinten
    bedankt voor je deelname aan DCL
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige vintagekaart, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi! wat een prachtig papier! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen