Leden

vrijdag 4 mei 2012

kerstkaart 5.

Hallo ik zie dat er weer een volger bij heb welkom.
Iedereen bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige post.
Vanmiddag heb ik mijn kaartje afgemaakt voor de challenge van
De opdracht was maak een kaartje na aanleiding ven de sketch.
Dit is mijn kaartje geworden.

En dit is de binnen kant.
Het kaartje heb ik gemaakt van blauw cardstock , het bedrukt papier is uit een blokje van
 Maja Design vintage winter.
 De magnolia stempel heb ik ingekleurd met de Derwent potloden . van plaats een rondje heb ik de klok van Tim Holtz gebruikt verder afgewerkt met bloemen , plaksteentjes en  tekst stempels.
Zo dat was het weer iedereen nog een fijne zonnige middag.


Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.

5 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Margo! Zo vul je de voorraad kerstkaartjes goed aan!
    liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart, mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart! En wat leuk om de klok van Timmetje zo te verwerken ;-)
    Bedankt voor je deelname bij CCWS!
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je leuk gedaan Margo
    Fijne avond groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hartstikke leuk kaartje, Margo. Leuk ook dat je weer meedoet met de challenge bij CCWS. Succes en tot een volgende keer!

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen